Service og retur
Retur av utstyr
For å sikre trygg og effektiv håndtering av utstyr, samt redusere risiko for smitte og sikre korrekt behandling av reklamasjoner og service, må følgende skjema fylles ut før utstyr sendes tilbake til oss:
Obligatorisk utfylling av smittevurderingsskjema og returskjema ved retur av alt utstyr
Smittevurersingsskjema før forsendelse av utstyr
Dette skjemaet bekrefter at nødvendige vurderinger og tiltak er gjennomført for å sikre at utstyr fra deres lokasjon ikke utgjør smitterisiko ved transport og mottak. Utfylt skjema skal vedlegges all retur av utstyr.
Returskjema ved reklamasjon / service
Dette skjemaet skal alltid fylles ut ved retur i forbindelse med reklamasjon eller service. Dette sikrer en effektiv behandling og raskere oppfølging av deres sak. Utfylt skjema skal vedlegges all retur av utstyr.
Utstyr som ankommer uten utfylt skjema vil ikke bli håndtert før skjema er mottatt og godkjent. Rutinen gjelder fra dags dato.
Fremgangsmåte ved retur
Fyll ut returskjema og smittevurderingsskjema
Sendes til …
Henvend til selger og vis til retur- og smittevurderingsskjema?
Pakk produktene på forsvarlig måte?
Returadresse
Bio Marine AS
Idrettsveien 4
6652 Surnadal
Norge
Serviceavtale for lys
Vi tilbyr Lys hotell og service
Denne består av:
Besiktigelse for utvendige feil og skader
Bytte av slitte og defekte komponenter
Stramming av bolter
Test av lys
Test av lysintensitet (led svekkelse)
Trykktesting (80 meter)
Pakking, lagring, og retur til kunde
For å sikre stabil drift og kvalitet på undervannslys tilbyr Bio Marine en ny tjeneste som består av sommerlagring (april - oktober) og service av lysene.
Vi får inn lysene om våren (april) etter bruk, lysene blir desinfisert og lagret i vår nye lys hotel til kommende sesong (oktober).
Videre tilbyr vi at lysene gjennomgår en sjekk og service.
Ofte stilte spørsmål ved retur og service
-
Description text goes here
-
Description text goes here
-
Description text goes here