Service

Service og retur

Retur av utstyr

For å sikre trygg og effektiv håndtering av utstyr, samt redusere risiko for smitte og sikre korrekt behandling av reklamasjoner og service, må følgende skjema fylles ut før utstyr sendes tilbake til oss:

Obligatorisk utfylling av smittevurderingsskjema og returskjema ved retur av alt utstyr

Utstyr som ankommer uten utfylt skjema vil ikke bli håndtert før skjema er mottatt og godkjent. Rutinen gjelder fra dags dato.

Fremgangsmåte ved retur

  • Fyll ut returskjema og smittevurderingsskjema

    • Sendes til …

  • Henvend til selger og vis til retur- og smittevurderingsskjema?

  • Pakk produktene på forsvarlig måte?

Returadresse

Bio Marine AS
Idrettsveien 4

6652 Surnadal
Norge

Serviceavtale for lys

Aqualux 600w undervannslys til fiskeoppdrett

Vi tilbyr Lys hotell og service

Denne består av:

  • Besiktigelse for utvendige feil og skader

  • Bytte av slitte og defekte komponenter

  • Stramming av bolter

  • Test av lys

  • Test av lysintensitet (led svekkelse)

  • Trykktesting (80 meter)

  • Pakking, lagring, og retur til kunde

For å sikre stabil drift og kvalitet på undervannslys tilbyr Bio Marine en ny tjeneste som består av sommerlagring (april - oktober) og service av lysene.

Vi får inn lysene om våren (april) etter bruk, lysene blir desinfisert og lagret i vår nye lys hotel til kommende sesong (oktober).

Videre tilbyr vi at lysene gjennomgår en sjekk og service.

Ofte stilte spørsmål ved retur og service

  • Description text goes here
  • Description text goes here
  • Description text goes here